De var inte igår!

Min första tävling kommer nu här på min framgångsrika blogg!!
Jag har tre syskon, Erik är den äldsta sen är det Dennis, Jag ( Kajsa ) och yngst av oss är Maja.
I julas ville vår lillasyster att vi skulle ställa upp på ett gemensamt syskonkort som skulle ges i julklapp sedan till övriga släkten ( förstår dock inte vad min släkt gjort för att förtjäna det, tyckte dem var hyffsat snälla förra året )
Tänkte dela med mig av följande. Granska mig och mina älskade tre syskon noga på de kommande bilderna och försök lista ut vilka två av oss fyra som inte fått sin diagnos ännu. Rätt svar kommer inom en snar framtid!













Förstår inte varför Maja tyckte att vi inte tog hennes ide till julklapp seriöst..


Kommentarer
Postat av: Linda P

Ha-ha-ha. Snälla syskon som tar syrrans vilja på allvar. Det blir du Kajsa och Erik som jag tror skulle ha behövt kolla upp något.

2011-03-01 @ 10:37:47
Postat av: Toooooooooooooe

du och erik har då definitivt en ställd och bekräftad diagnos!

2011-03-01 @ 10:40:27
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! ;D klockren.

2011-03-01 @ 13:40:59
URL: http://nattstad.se/annaisakssonjonsson
Postat av: pappa

jag gissar att det är erik o kajsa

2011-03-01 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0