11/1 - 11

Hej! Nytt år, " ny blogg" och nu börjar jag om från början!
Så ni som anser att jag är en mycket intressant tonåring med snygg hållning, helt okej grammatik och måttligt bra humor får mer än gärna börja följa min blogg!
Jag kan säga på en gång att ni som undrar varifrån jag köper mina kläder kommer att bli besvikna, även ni som vill se vad jag haft för kläder under dagen, för sådan information och sådana bilder kommer ej att förekomma. Men har hört att det finns en eller två bloggar där det finns tjejer som gör det, så kan googla upp adresserna till dessa bloggar, ifall ni vill.
Även ni som vill veta vad jag gjort sedan jag vaknade, vad jag åt och hur jag åt kommer att bli lite ledsna då jag med sorg i hjärtat nu erkänner att jag inte kommer att lägga ut hela mitt liv på bloggen.
Ja, här kommer ni att få ta del av min mer eller mindre klockrena humor som man ibland måste ta med en nypa salt. Fast jag älskar att skriva, har gjort det sedan jag var liten, så det som mest kommer att kunna läsas här är seriösa, kärleksfulla, allvarliga smått ironiska men helt helt underbara berättelser! okey, nu ska jag inte lägga ribban så högt, kan bli för mycket att leva upp till.
Jag har faktiskt ganska mycket i min livsryggsäck, även om 80 % av det är privata, hemliga och bara mina upplevelser så tänker jag dela med mig av endel. Mest för min egen skull, jag tror nämligen på att det blir lättare att gå framåt om man får lasta av sig lite. :)

Ni får gärna ha synpunkter, frågor eller bara kommentera någongång, så att jag vet vem mer än Camilla och Emilia som läser bloggen, hihi :)
 
Vi hojres!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag läser med glädje dina fina ord, Kajsa! Ser framemot nästa inlägg och din grymma hållning!

2011-01-11 @ 20:07:55
Postat av: Linda

Du är rolig :)Vi väntar på nästa inlägg!

2011-01-11 @ 20:10:43
URL: http://erikssonlindaa.blogg.se/
Postat av: Tora

Jag läser, studerar och bergundar dina kloka ord min vän, och kommer följa din (och din bloggs) långa, krokiga och alldeles underbara väg genom livet.

2011-01-11 @ 20:13:51
Postat av: Ida

Det ska bli kul att läsa och följa din blogg stumpan :)

2011-01-11 @ 20:29:01
URL: http://styrkeprojektet.blogg.se/
Postat av: Mallan brallan

Kul att du har börjat blogga, läs gärna min blogg med stumpan! :)

2011-01-11 @ 22:01:11
URL: http://irockmylife.blogg.se/
Postat av: Mallan brallan

Kul att du har börjat blogga, läs gärna min blogg med stumpan! :)

2011-01-11 @ 22:01:28
URL: http://irockmylife.blogg.se/
Postat av: Sararäv

Självklart kommer jag att läsa din blogg och ser fram emot det. Puss på dig min vän / julnissan

2011-01-12 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0