September

Tjo tjo! Är man nå vass på att blogga då?  Svar: Eh Ja!!!!
Kan tycka de är lagomt att man skriver ungefär två inlägg per år, så folk som bryr sig om mig vet att jag lever.
Seriöst så vet jag att om jag skulle börja skriva oftare, skulle jag lätt hamna bland de populäraste bloggarna i Piteå iallafall, inga problem. Jag läser mycket sällan bloggar. Kan titta när någon annan gör de men då tittar jag bara på bilderna eftersom alla lägger typ upp bilder hela tiden istället för att skriva. Kan läsa min systers blogg ibland dock, den är bra :) (kan vara för att jag är med i den ibland som den är bra )

Annars då? Jo, pengar på banken och solsken i blick. Iallafall solsken, FAKTISKT. Men snart är det vinter. Då blir det kallt och jag måste ställa undan mina foppaskor...
Fast Sofia hade faktiskt ett bra knep förra hösten, hon hade på sig tjocksockar och sedan foppaskorna.
Men jag har faktiskt köpt ett par fodrade snygga svarta stövlar som jag använder ofta. Då känner jag mig lång och mäktig, sådär mäktig att jag vågar slänga glasspappret rätt på gatan några meter från papperskorgen istället för i den.

Dags att städa! Men jag lever iallafall! Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0